ett långt år kvar nu !


okey min julafton blev rätt okej ändå, fick en heldel även sånt jag inte hade önskat mig (Y) och jag ska inte gnälla även om jag vill!
Jag som alltid brukar älska julen, undra vad som hänt?!
blev inte att träffa Erik ikväll, jag är så trött så orkar faktist inte gå dit. Förhoppningsvis kanske det blir i morgon :)

lite saker på det jag fick men inte allt, fick en film av min bror och sen pyjamas och lite annat smått o gott också , men orkar inte ta mer kort ikväll :D



hoppas ni andra fick fina klappar också :D

   Allmänt
Publicerat 2009-12-24 Klockan 22:59:53



Kommentarer
Postat av: lina

fina julklappar :D

2009-12-25 @ 12:48:53
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback