Nyårsafton


Sista dagen detta år, och 2009 var väl rätt okej ? men 2010 ska bli dubbelt så bra..
just nu sitter jag med färg i huvudet (igen?) fick oranga fläckar efter att jag färga igår så måste fixa till det innan man ska duscha o göra sig fin tills senare. Nyårs kvällen blir väl inte som jag hade viljat, hade viljat vara med alla tjejerna men nu ska alla lite överallt :( hoppas iallafall jag träffar alla på stan! snart kommer älskling hit och vi ska göra oss fina som sagt och sen ska vi även laga mat, eller jag o mamma iallafall . Först skaldjuspaj och sen oxfile :D:D kan inte bli godare . lägger nog in bilder på mig o Erik sen (:


   Allmänt
Publicerat 2009-12-31 Klockan 14:38:20



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback