Onsdag


Hej alla goa o glada !
Lika dåligt som vanligt på att skriva..Iallafall har jag varit med Erik varje dag. I söndags åkte vi till hans mormor/morfar och fika med hans familj , mysigt. Sen i Måndags träffa jag Alle ett tag och vi skulle försöka shoppa men vi hitta inget ?! och i tisdags så åt jag och Erik kina mat , skit gott (; och på kvällen skulle vi spela risk med min bror o hans flickvän , men min andra bror o hans flickvän fick ta över spelet ist . Idag träffa jag becka och vi var och solade ett tag ,men jag blev inte brun för 5öre -.- och snart ska jag åka o köpa hårfärg och lite annat myspys man ska fixa med i kväll !

  <3

   Allmänt
Publicerat 2009-12-30 Klockan 18:23:01



Kommentarer
Postat av: lina

man bli rju fan aldrig brun. Mn måst esola typ 5 ggr för att se resultat :P

2009-12-30 @ 18:32:46
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback