Söndag


Ursäkta att jag är super mega dålig på att skriva.
Helgen började hemma hos erik, vi åt chips / godis och såg bonde söker fru! massa myspys. sen i lördags började jag vid halv10 med att stå o jobba på stan. Sålde korv hela dagen,svin kallt verkligen och elen gick så då blev de ju inte mkt varmare iallafall.Tur nog kom Peter och Marina förbi, saknat dem som tusan!..sen blev det bara mys med älsklingen på kvällen..idag har Erik och jag köpt hem pizza så vi satt isängen och åt och kollade på sally :)  Nu sitter jag här o inte gör något, ska skriva oftare :)

 Erik ♥ Helena thihi :)

   Allmänt
Publicerat 2009-12-20 Klockan 18:16:06



Kommentarer
Postat av: lina

yeah, uppdatera minst en gång om dan va??!...

2009-12-21 @ 19:34:51
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback