torsdag !


torsdag och jag suger på att uppdatera ! är bara så trött på allt , skulle gärna åka bort i några månader och sen komma tillbaka -.-!
denna vecka har mest varit skola, och då var uffe balla balla och sjöng för oss , underbart.. annars har det varit lika tråkigt som vanligt. Idag var en brandman och prata med oss iallafall, det var väldigt intressant tycker jag :) !
Imorgon är det lucia och fredag, längtat hela veckan ! och på lördag ska jag och becka som jag älskar jobba med jonas ! det blir nog kanon :)

för övrigt så är jag trött på vissa i denna stad, komma på saker som inte stämmer är ju moget ! :)



 


   Allmänt
Publicerat 2009-12-10 Klockan 22:49:56



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback