<3


nu skriver jag lite vad som hänt under veckan !

i tisdags kom erik hit efter skolan, och jag hade lagat spagehetti och köttfärssås till han, och det blev faktist jätte gott (tur de ) sen så gjorde vi chookladpudding och bara såg på tv, riktiga latfisar är vi sen åkte han hem..

Onsdag först blev det skola sen såg vi på bio "die welle" tyckte den var super bra men ändå lite konstig , men den är värd att se faktist . sen följde jag med tove hem, vi pratade mest och åt lite :D sen gick jag o möte erik och följde med han hem, och söt som han är hade han köpt en chokladkalender till mig (jag älskar sån choklad) och jag åt nästan upp alla utom 5st typ (A) blir snart att köpa en ny :D efter de hjälpte vi till att laga mat och titta på ullared , super mysigt :*)

Torsdag idag hade jag skit ont i huvudet o kroppen , vad bövelen kan det vara som spökar i mig? aja iaf så har jag pluggat på provet till i  morgon / sett film / pratat med erik och köpt glass till min bror som hade feber och hals ont, ibland är jag för snäll allså :) sen har jag varit och spelat gitarr och sen när jag kom hem lagade jag mat till min familj :D köttfärsbiffar och bakpotatis och det var faktist gott :D tillomed pappa åt och han äter inte köttfärs så det var ju bra  :) snart ska jag se mammas pojkar och plugga lite till. imorgon är de FREDAG woho :D

hoppas alla har de kalas bra !




  gammal bild sen 2007

   Allmänt
Publicerat 2009-11-12 Klockan 19:44:46



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback