dålig måndag


usch allså , igår kväll fick jag hög feber så gick o la mig rätt skapligt o jag drömde samma dröm hela natten kändes det som , jag vakna hur många gånger som helst och vid 7 i morse måde jag riktigt illa så låg och såg på tv. Kollade iallafall tempen o hade 39grader (underbart).Har så ont ikroppen så orkar knappt gå på toa, så fick be min bror komma upp med cola i morse så jag fick i mig ngt. Nyss var pappa o köpte nyponsoppa eftersom jag inte orkar äta ngt för tillfället :(

ligger med datan i sängen och bara har det mysigt, ska försöka plugga lite också fast huvudet värker som tusan.



Erik . du är underbar !♥

   Allmänt
Publicerat 2009-11-23 Klockan 18:12:47



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback