=D=D


Äntligen lördag :D:D efterlängtat för min del . Fredagen o allt blev mest skit, satt hemma i soffan o sov till män som hatar kvinnor med mamma.
 Och Idag har jag städat massa på rummet och snart ska jag duscha o fixa mig :D sen har mamma gjort tacopaj som jag ska mumsa i mig, vet inte om det blir erik kväll eller festa (?) båda sakerna är väldigt najs så vi får väl se hur det blir.
eftersom jag jämt skriver " skriver sen" o aldrig gör det så skriver jag inget denna gång :D utan vi får se om jag har bestämt mig till i kväll. erik kommer iaf med godis o så sen:D men har jag tur får ja kanske med han ut ikväll också , det återstår att se:D

ha det bra så länge :D


   Allmänt
Publicerat 2009-11-07 Klockan 14:13:10



Kommentarer
Postat av: Marina

Och jag som trodde att du varje fredag var med Erik och tittade på Idol;) ... tji fick jag.



Kramar!

2009-11-11 @ 23:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback