fredag


Fredag ?hmm !? när man bara ligger hemma glömmer man nästan bort vilken dag det är, har inte varit i skolan något denna vecka.Jag börjar sakna dom flesta faktist..
Menmen jag har läst ut samma bok igen "bara inte du" av katarina von bredow. Jätte bra bok tycker jag om någon gillar hennes böcker.

förövrigt så är jag fortfarande rätt hängig , orkar inte äta och hostar massa , hela kroppen är knäpp så hoppas allt blir bra . Det positiva är att det är fredag och vad händer på fredagar? jo träffa Erik och då ser vi på idol !♥

Hoppas på en bra dag även om inget är på topp just nu !
hörs senare ?!

   Allmänt
Publicerat 2009-11-27 Klockan 10:25:09



Kommentarer
Postat av: Peter (bror)

Meh hörru inte dags och bli frisk snart?Hoppas verkligen du blir bra tills vi kommer hem iaf:D

Saknar er!Kramar

2009-11-29 @ 21:28:20
Postat av: Hemlig :D

Vi saknar dig också i skolan Berran Vilki! :D

Jag skriver ifrån källaren o saknar dig..

Kom till skolan nu! :D

2009-11-30 @ 10:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback