lördag :D


woho igår var det äntligen fredag igen, och det blev fredagsmys med Erik i vanlig ordning .
Det är lika toppen varje gång. vi började med att laga mat till oss, friterad pommes /bläckfiskringar och så gjorde han kött till han eftersom han inte gillar bläckfisk. Efter de gick jag och sov och han satt o spela så länge. Lite senare åkte vi till kvantum och köpte grejer till snittar och så lite chips o läsk (som vanligt ):D när vi kom hem tände vi ljus och duscha ,super mysigt tycker jag. Efter det var klockan nästan 8 så vi var ju tvngna att göra snittar innan idol , och dom blev jätte goda tycker jag ..ännu en bra fredag hos hjärtat ♥




idag har jag nördat sunesJul♥ och kollat på en ny mobil , men jag hittar aldrig ngn fin  -.- nu väntar jag på att älskling ska komma hem ifrån skolan woho.

ha en bra lördag , för det ska jag ha !

 

 


   Allmänt
Publicerat 2009-11-14 Klockan 12:57:06



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback