söndag


Blev fest i fredags som jag sa, möte upp sofie, Elin och amanda så drog vi till jonte där killarna var.Där blev det en bra kväll ,efter 10 någon gång åkte vi ner till stat. Dock var de inte lika kul där som innan men jag stanna iallafall några timmar sen åkte jag till Erik och sov !

Lördags blev det att vakna upp hos Erik sen åkte jag hem och duscha och fixa mig, lite senare åkte jag tillbaka till han ;) . På kvällen åkte vi hem till mig och gjorde tacos och sen hade vi tvspelskväll men jag somnade som vanligt :) och idag vaknade man upp och var sjuk ! har pluggat lite, sen gjort snittar och kollat på AA , snart blir det sängen ..

hoppas ni andra är friska iallafall! 

   Allmänt
Publicerat 2009-11-22 Klockan 20:58:01



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback