woho


hejsvejs , hoppas alla har det bra !
min lördag blev inte som jag tänkte mig .Erik drog och lana ist , så jag satt o kolla på film och tog fram min gamla data o rensa den ! vid 12 iaf kom erik hit så vi kolla på sunesjul och sov .

Och idag har vi inte gjort mycket, bara ätit frukost/ duschat och myst. Erik drog nyss så ska fixa mig och sen ska jag åka till han och hans bror :) sover hos erik i natt så lär inte skriva mer idag !
ha det prima ballerina allihopa

 så glad är jag bara för det snart är JULLOV :D ♥


   Allmänt
Publicerat 2009-11-15 Klockan 14:34:41



Kommentarer
Postat av: Peter (bror)

Haha vilken härlig bild:D Tagit på gränsö lr?

Jullov ja då kommer jag hem^^

kramar

2009-11-16 @ 12:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback