torsdag


wohoh snart fredag (Y), men får sammanfatta vad jag gjort under veckan, i måndags sov älskling här, vi gjorde våra goda favorit mackor med ost ,skinka, tomat och gurka i ugnen och  sen myste vi mest (som vanligt) och grattis jocke på 19 års dagen :)

I tisdags hade jag praktik som varje dag, jag får plocka upp varor och prismärka och sånt, och jag är på hannaspysselstuga tror jag det heter, en mysig pysselbutik iaf.. titta gärna förbi om ni har lust (:  
efter praktiken kollade jag andra avenyn och sov mest kändes det som hehhe..

Onsdags hade jag praktik och sen kom erik hit efter de, vi gick hem till han ett tag sen hit igen o åt wook och sen glass som vi köpte på vägen hem muma (A).. ni undrar kanske varför han jämt sover här och inte jag där så är det för han börjar20 över 7 och då orkar jag inte cykla hem och sen skola..

I dag har jag haft praktik igen , plockade upp varor och sånt som vanligt, men jag trivs där ändå,och lollofis var snäll o kom med min hälsobok förut thihi, slapp åka till skolan i onödan :D, efter det drog jag och fikerika o sola , så nu ser vi ut som vi kommer från afrika och nu ska jag duscha ..

jag saknar dig erik !♥

 


   Allmänt
Publicerat 2009-10-08 Klockan 18:19:52



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback