seg måndag !


bläbläblä..gillar inte måndagar dom e sega o deppiga känns de som.. speciellt idag :O
när jag vaknade ville jag knappt gå upp men i skolan skulle vi göra/få massars så de tacka man inte nej till=D efter lektionen satt jag kvar med bex, sofie o johanna o prata lite sen var de dags för praktiken.
frös massa och var kissnödig fast jag bara var där i 3 timmar.. ( får aldrig ngn tid för urinvärksinfektionen) så går runt o är kissnödig hela tiden (N) så ber dom oss ringa dagen efter fast jag får ändå ingen tid. tack för de!
ska snart gå och duscha (y) sen får de nästan bli film och sova , är helt slut
!

hörs kanske sen




   Allmänt
Publicerat 2009-10-12 Klockan 18:19:07



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback