söndag


tjenixen , länge sen jag skrev något nu , men har typ inget o skriva om , menmeen .. varit med erik dom flesta dagarna , i fredags såg vi idol och lite annat hade även min sista dag på praktiken , och jag kommer sakna dom för dom var så mysiga där .., sen i går (lördags) hade erik och jag varit tsm i två månader, så vi drog o åt pizza (Y) ,och på kvällen spela vi spel och åt chokladpudding och såg på film med min familj .. somnade tidigt som vanligt ..och idag åkte han rätt tidigt härifrån så har kollar på film o pluggat lite. ligger efter massa och har ju inte varit i skolan på 3 veckor nu..
ska snart se på tv och sen sova , hoppas ni har de bra ..

och om 7 dagar åker jag (Y) 


   Allmänt
Publicerat 2009-10-18 Klockan 19:56:16



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback