torsdag


ursäkta att jag inte orkar skriva så mycket här,o det finns inte så mkt att skriva heller.. igår var jag på min första dag på praktiken, de var rätt kul och dom var trevliga som jobbade där. på lunchen träffade jag älskling som skolkade :) och efter praktiken åkte jag hem till han o vi myste mest..


och idag var jag på praktiken igen, fick packa upp grejer o fixa med fakturor.. är helt slut idag ,även att jag bara går från 8 till 2 ..så får skriva mer i morgon eller sen om jag hinner, ska vara med Erik hela helgen <3



   Allmänt
Publicerat 2009-10-01 Klockan 19:18:47



Kommentarer
Postat av: Sofie

jag saknar dig tjejen =)

2009-10-01 @ 19:29:17
Postat av: Pter

Vad nu detta, visste inte ens du hade praktik, riktigt hemlig du är:P Säg till din ligist till pojkvän o sköta skolan så han kan fixa sig ett välbetalt jobb oxå^^

2009-10-01 @ 19:58:07
Postat av: Tobias

Jaha här har det tydligen blivit en trend att kommentera Berrans blogg.

Så jag får väl göra ett gott intryck o säga ett par sanningens ord till Berkie.

Så jag börjar med att säga hej och slutar även där.

2009-10-18 @ 22:28:42
Postat av: Tobias

Jaha här har det tydligen blivit en trend att kommentera Berrans blogg.

Så jag får väl göra ett gott intryck o säga ett par sanningens ord till Berkie.

Så jag börjar med att säga hej och slutar även där.

2009-10-18 @ 22:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback