11 april.


ojsan har inte hunnit skriva mer sen i fredags. Men efter vi hade varit på stan så gick vi hem till Erik för karin skulle laga mat åt familjen :) jätte gott var de fast vi hade ju ätit kina några timmar innan bara menmen. På kvällen åkte vi ut till lager och Erik köpte en tröja till mig haha jätte snygg.. Och på kvällen åkte vi till mig o kolla talang sen var vi ute och sprang med morris innan vi skulle sova.
I lördags blev det lager en snabbis, köpte två armband och en jeansskjorta. Direkt när vi kom hem blev det att färga håret och måla naglarna innan vi drog på 50årFest hos min morbror.. det var trevligt att gå bort o äta och vi barn hade gjort en överaskning att uffe skulle komma, men det gick åt skogen!
Eftersom sofie och jag var så sugen på donken på kvällen så skjutsade Anel ner oss dit, Lisa, sofie & jag kom hem goa och glada igen. Redan runt 11 ville vi hem så både Erik & tobbe följde med. Och på natten fick jag sova bredvid en halvfullfillur :)
Skriver säkert sen igen, här är det jag köpte iallafall !


Jeansskjortan

 

armbanden


   Allmänt
Publicerat 2010-04-11 Klockan 12:24:37



Kommentarer
Postat av: lina

så fina :)

2010-04-11 @ 18:07:45
URL: http://linahammarstrom.blogg.se.
Postat av: lina

Svar: hihi visst är han, tack :D

2010-04-11 @ 19:08:15
URL: http://linahammarstrom.blogg.se.
Postat av: lina

Svar igen: jag hade väldit porig och oslät hy, eller vad jag ska säga. Man likson känner porerna om man drar handen på huden. Men efter första behandlingen så känns hunden len och efter några dagar så SER man resultat. Hudkrämen gör också så att rödare hud (från finnar) ljusnar och så. pröva säge rjag bara!!! :)

2010-04-11 @ 19:30:48
URL: http://linahammarstrom.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback