14 april!


Då är onsdagen klar också, och dagen gick rätt fort. Hade håla i några timmar och då drog jag hem och åt pasta&räksallad med majs o sånt gott i. Efter skolan hade vi träning till modevisningen och det var väl rätt kul att kolla på och sen kom älskling & hämtade upp mig eftersom han har körkort nu. Vi åkte runt lite och nu är jag hemma igen. Saknar han så grymt mycket. Nyss åt jag iallafall min älsklings maträtt så är jätte mätt nu. Och nu är det dags att ta tag i allt plugg.
skriver säkert senare!

   Allmänt
Publicerat 2010-04-14 Klockan 18:06:35



Kommentarer
Postat av: lina

DU är väl 91:a? Har du vaalt universitet än. Vart å vad+ :)

2010-04-15 @ 12:20:57
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback