16 april


Han inte skriva något igår. Men dirket efter skolan gick jag till min sjukling, som jag kanske inte borde ha gjort.
Börjar också bli sjuk nu! Men kan inte stå emot han haha. Iallafall så grilla vi i de härliga vädret när jag kom dit och sen låg vi o myste mest eftersom han är sjuk. På kvällen kom min bror o hämtade upp mig så vi åkte & hämta mamma i gamleby. Dirket när jag kom hem så somnade jag typ.
Idag känner jag inte alls för skola, känner mig helt hängig. Men jag fick iallafall i mig en punschrulle till frukost haha kan nog inte bli mycket bättre!
Nu måste jag fixa mig innan jag drar, skriver senare !

   Allmänt
Publicerat 2010-04-16 Klockan 07:27:06



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback