18 april.


Då är det söndag igen. Helgen har varit rätt bra. Igår lagade jag mat hemma, det blev hemma gjorda hamburgare med friterad pommes med vitlökssås/beasås och sallad, grillade även hamburgarna. På kvällen åkte Erik och jag o handlade lite godis och läsk även att de inte blev att äta så mycket. Somnade driket när vi kom hem.
Idag så åkte vi bil lite överallt och sen när jag kom hem gjorde jag skaldjurspaj och sen kom Erik hit igen. Han åkte dock nyss, så nu kollar jag wallander.

Nu blir de inte skola på 3 veckor för praktiken börjar i morgon ! gutt.
   Allmänt
Publicerat 2010-04-18 Klockan 18:56:30



Kommentarer
Postat av: lina

VILKEN STUDENTKLÄNNING SKA JAG HA? Snälla, rösta på bloggen! :)

2010-04-20 @ 19:12:09
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback