28 april!


Hämtade nyss ut mitt paket från nelly på kvantum. Toppen och leggingsen var skit snygga tycker jag, dock var toppen lite tajt men de syns nog inte förhoppningsvis. Imorgon blir det kanske praktiken, hoppas jag blir ännu bättre för är fortfarande rätt förkyld. Nu blir de att vänta på mat och sen duscha. Louise kommer även förbi med en bok sen så blir nog endel plugg ikväll också.
Lägger kanske in en bild på kläderna senare när jag har hittat sladden.

   Allmänt
Publicerat 2010-04-28 Klockan 17:44:07



Kommentarer
Postat av: Marina

haha din lilla shopaholic! Bara du inte köper dessa;) Peter och jag satt och skrattade lite åt dem... http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/vila-479/femme-shorts-479342-14/

BamseKramar!

2010-04-29 @ 00:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback