3 april


Hejsan svejsan, har blivit dåligt med skrivande här i bloggen på någon dag. Men iallafall så kom Erik hit i torsdags och det var underbart att träffa pojken igen, även att det bara är typ 5 dagar vi var i från varandra. Men när han kom fick jag 3 saker av han och han fick ett påskägg fyllt med godis av mig.
I fregdags gick vi upp redan vid 8 för vid 9 kom Fredrik o hämtade upp oss, då åkte vi med han och hans flickvän och christian till jönköping.
Vi åkte till Elmia o kollade på bilar, hittade min framtida bil ( ferrari) och efter det drog vi och åt sibylla och sen hem. Väl hemma blev det att äta lite påskmat och sen sova.
Idag har vi inte gjort mycket alls, vi tog en promenad och åt glass på vägen
och sedan gick vi och kollade på  skor och sen hem till Erik en stund. Lite senare gick vi till mig igen för mamma & pappa hade grillat och det missar man ju helst inte (första gången iår)

Nu sitter vi i soffan och är proppmätta och nördar på varsin data och kollar på tv.
Skriver kanske senare..


Mums

   Allmänt
Publicerat 2010-04-03 Klockan 18:06:47



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback