7 april


Jag har verkligen inte orkat skriva något, och har inte så mycket att säga heller.. Mitt humör är sämst just nu, trött på allting typ. Men bättre dagar kommer väl ?!?!...
Iallafall så har jag varit med Erik för det mesta, sov där i måndags. Och då köpte jag, Erik & karin hem massa chips & godis, så tjock vi framför tv. Och igår var jag med Erik en stund och sen träffa jag Louise på kvällen. Vi gick ut till löga och sen gick vi hem till henne o bara prata massa minnen =)


gammal bild på världensbästa Louise !

   Allmänt
Publicerat 2010-04-07 Klockan 10:19:10



Kommentarer
Postat av: Louise

hahaha Helena vafan!? XD

Om det ska komma upp sånhär bilder varje gång vi ses tror jag inte att vi ska ses något mer ;)

2010-04-07 @ 14:06:02
URL: http://luckilouise.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback