punschrullar


Då har man varit på netto en snabbis, var så himla sugen på punschrullar. MUMS!
Nu sitter man iallafall o äter punschrullar och dricker päronmer, Ska egentligen inte ätit sånt här på veckorna men jag kan verkligen inte motstå. Får ångra allt i sommar när man väl ska visa sig i bikini ute.. Jag är fortfarande sur på halebop, dom skrev att detta kan ta upp till 2 veckor :O?????  två jävla veckor utan min mobil och jag är död, seriöst så har jag den med mig överallt och svarar jämt på sms osv :( så ni som skickar, jag kan inte svara er just nu! sorry.. nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova för har sån grymt dumhuvudvärk ikväll.




   Allmänt
Publicerat 2010-04-12 Klockan 20:19:06



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback