Söndag!


Jag har verkligen inte orkat skriva. Men får skriva lite kortfattat om allt nu då.
Imåndags började praktiken på ostkustgrossisten, skönt att slippa skolan lite men vill hellre ha ett sommarlov nu. Men iallafall så har jag varit ute och sprungit med morris, och det gick rätt bra även om han vill lukta lite i skogen, och sen så har jag varit med Erik för det mesta. Men ifredags blev jag sjuk så nu sitter man här med feber/hals ont och jätte snorig, känns så underbart-.-! eller inte. Men jag övningskörde iallafall med Erik och jag tycker själv att jag är jätte duktig (: .. Och senare blev de taco med Sofie /Tobbe.
I lördags drog Erik och jag på 30års fest hos hans bror och det var jätte trevligt & mysigt.. Nyss åkte erik hem och innan han åkte gjorde han negerbollar :) så ska äta lite sånt och hoppas på att jag blir frisk.

   Allmänt
Publicerat 2010-04-25 Klockan 19:32:36



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback