23 december


Råka visst inte skriva något igår. Erik och jag åkte med Fredric till helsingborg. Blev att åka massa bil och köpa en bil och sen äta burger king och sen hem igen.
I dag har Erik och jag ätit kinamat med mina syskon och sen blev det att åka hem och julstäda massa. Sen har vi även bastat och sprunigit i snön (Erik & Tobbe) och jag tog kort ;) och sen har vi bara duschat och ätit och nu äter vi massa godis.. erik sover även här i natt så de kan inte bli bättre för min del :D





Marinas julklapp till familjen var massa julgodis som hon gjort! Det på bilden är mozartkulor! Super goda och super fina hade hon gjort dom


God jul alla!

   Allmänt
Publicerat 2010-12-23 Klockan 22:25:24



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback