julafton


Nu har vi precis haft paketöppning och herregud vad grejer jag fick tyckte jag.. Iallafall så kom Erik runt 4 igen och så gick vi till mina kusiner och fika och såg på tv:n lite och efter det gick vi hem och hade paketöppning som sagt.

det jag fick:
  • En jacka
  • ett par skor
  • en morgonrock
  • en parfym (av erik ♥)
  • ett halsband (av erik ♥)
  • en tavla med 5 ramar
  • ca 50 ögonskugor i en förpackning
  • en plånbok
  • 3 böcker
  • ett naglack ( av bex ♥)
  • knästrumpor
  • pannband eftersom de är så kallt ute
  • ögonbrynstrimmer ( av mig själv)
  • 2 filmer
  • ljusfat
  • påslakan i satin (av hemtex när jag slutade förra veckan)
haha nu vart de inte mer men är så jäkla nöjd över allt! så tack alla som köpte allt :) lägger in bilder på allt någon annan dag eller senare för nu ska vi äta lite till och mysa med min familj.
I morgon blir det att fira jul med Eriks familj :Dmysmys

hoppas alla har haft en minst lika bra dag som jag ♥
   Allmänt
Publicerat 2010-12-24 Klockan 20:56:07



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback