13 feb!


Hejsvejs, har inte skrivit på ett tag så får göra de nu. Jag har gått o blivit sjuk iallafall, har halsont/lite feber och snorig, jätte segt. Men igår efter skolan så hämta tobbe o mamma mig så vi åkte o hämta upp Erik och sen handla vi lite gott och sen hem. Erik hade med sig karinsdata så han och tobbe nörda medans jag baka "kärleksmuffins :)" Efter maten så somnade jag direkt så jag sov från 9-12 och efter det skulle vi ju ändå gå o sova (är ju sjuk somsagt) och på natten kolla vi hata göteborg innan vi somnade.

Idag har vi kollat film och myst, snart ska jag laga mat till mig o Erik, Och ikväll är vi bjudna på fest, kanske inte det bästa när man är sjuk, men vi får väl se !






Alla hjärtansdag muffins
♥!

   Allmänt
Publicerat 2010-02-13 Klockan 16:35:51



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback