14feb!


Hejsvejs, jag är fortfarande sjuk! supersegt. Igår blev de som sagt att laga 3rätters till mig och Erik. Jag skulle ha överaskat han lite när han kom, men jag hade knappt börjat så han hjälpte till att styra med de! blev iallafall kanongott. Och igår när han kom hit så hade han köpt med sig cola/godis och en bukettröda rosor till mig, Jätte fina var dom.. så det blev en riktigt bra kväll för oss!

Nu ska jag försöka göra mig frisk för annars blir de ingen skola imorgon..
Ha en bra alla hjärtansdag!




10 rödarosor :)



Förrätt; skaldjurspaj , dom ska se hjärtformade ut men misslyckades lite!


kött & kroketer med vitlökssmör och kallbeasås !

 


Muma :D


   Allmänt
Publicerat 2010-02-14 Klockan 16:36:58



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback