bra helg (Y)


Söndag igen blää , Helgen var iallafall superbra tycker jag !
I fredags så gjorde älskling och jag mat (spagetti och köttfärssås) och så handla vi popcorn och annat gott. Så kollade vi på lets dance och sen sommaren med göran :) men jag somnade. Sen i lördags åkte vi till hans bror på kvällen och spelade spel med Han, Ramona och Cristian. Det var  riktigt kul men jag åkte ut först :P sen på natten när vi kom hem gjorde vi mat ( hamburgare och pommes) och sen gick vi och la oss och kollade på paridise hotel XL men båda somnade. Och idag har vi bara kollat nya wallander. Och nyss kom jag hem, så nu ska jag plugga och försöka hitta på något skoj !


   Allmänt
Publicerat 2010-01-24 Klockan 14:44:23



Kommentarer
Postat av: kakan

spela ni finans eller ? :D

2010-01-24 @ 22:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback