31jan


Söndag igen ! snabbt helgerna går, och det var ett tag sen jag skrev så får göra det nu helt enkelt .
Sofie kom iallafall i torsdags och var här hela helgen, saknar henne redan för hon åkte hem förut. Men iallfall i fredags hade jag bara 3 lektioner och den första var nog den segaste jag någonsin haft -.- ( Ellära) och efter det simhall och sist arobic som jag tycker är super skoj träning! Efter den kom tobbe och sofie o möte mig så vi gick till hemköp och köpte en stor påsegodis (Y)
På kvällen kom älskling hit, och vi köpte hem kinamat och sen kollade vi på film resten av kvällen. I lördags åkte vi till karlssons/rusta osv.
På kvällen lagade sofie och jag maten ( kött och potatis ) och Erik gjorde musslor med bacon, men det gick inte riktigt hem hos mig :( och på kvällen blev det bara att sitta framför tv och spela spel!

Idag har jag inte gjort så mycket, var nyss ute på en långpromenad med morris och nu ska jag duscha !





<3 Morran
   Allmänt
Publicerat 2010-01-31 Klockan 18:33:34



Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag saknar dig<3

2010-01-31 @ 19:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback