18 maj


Har varit skit dålig på att skriva men ska försöka ta tag i det nu igen.. Hela lång-helgen har jag varit med Erik. Vi har varit i vimmerby & träffat Joel och på fredagen åkte vi till norrköping o käka pizza & kolla ny mobil till mig. På kvällen träffa vi hans syskon så vi spela finans och bara hade det trevligt och på lördagen blev det bara massa mys och sen söndagen spenderades med hans släkt. Vi grilla korv hos hans farmor och farfar.
Nu iallafall så åkte Erik precis hem :( vi har ätit grillat och kärleksmums o bara myst massa ivanlig ordning. Nu blir det att duscha och sen plugga ! dåligt slut på kvällen känner jag. Ska försöka skriva mer i morgon.


   Allmänt
Publicerat 2010-05-18 Klockan 21:09:54



Kommentarer
Postat av: lina

sv: ah jag vet. min med XD :D

2010-05-18 @ 21:23:23
URL: http://linahammartrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback