23 maj


Usch jag är fortfarande sjuk och jag saknar Erik massa. Helgen har iallafall varit super även om jag var lite krasslig. Ifredags kom lite folk till stan som Erik o dom andra spelar med. Så jag, Erik, fabbe, jonna & ramona visade dom stan på dagen eftersom dom aldrig varit här. Sen drog vi och handlade mat för vi skulle grilla på kvällen, så vi satt på en kulle & grillade det var rätt okej
Igår så spela Erik och jag fotboll mot min bror, dock så vann han men det var skönt att vara ute när det var så härligt väder. På kvällen blev det minigolf med dom och Louise. haha jag kom 3a men det var kul ändå (Y) på kvällen blev det tv tittande med mamma och tobbe eftersom dom har köpt varsin tv på 2 dagar (Y) och i natt var Erik fylletaxi så jag fick sova ensam.

Idag blir det att ta de lungt och vara med älskling när han har vaknat!

Erik och morris! haha

 

 


   Allmänt
Publicerat 2010-05-23 Klockan 09:01:52



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback