2maj.


Så är det söndag igen. Känns väldigt segt men börjar ju närma sig mot sommarlovet som tur är. Min helg har varit väldigt upp och ner men fick träffa mycket bra folk!
I fredags grilla Erik och jag hos mig och sen rökte vi pipa och drack och runt halv 12 gick vi till fabbe&jonna och efter de drog vi till tove där brudarna var :) dock blev det att gå hem snabbt igen.
Igår var det 30års fest för Eriks bror. Fick träffa hans släkt för första gången, men det gick ju kanon. Hade jätte skoj där iallafall.
Nu ligger jag och kolla på tv, ska snart ringa Erik och sen sova.

   Allmänt
Publicerat 2010-05-02 Klockan 21:19:05



Kommentarer
Postat av: Tove

du var hos mig alldeles för kort tid :(

2010-05-02 @ 23:44:00
URL: http://toive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback