8 maj


Jag orkade tyvärr inte skriva något igår. Men världens bästa mamma fyllde år så det blev att äta varmsmörgårstårta och sen äta kärleksmums som hon hade gjort♥. På kvällen åkte Erik Och jag till kvantum o köpte chips/dip/ läsk och sen satt han och Tobbe o Spela medans jag nörda data haha!
Idag blev det att ligga kvar länge i sängen o lyssna på regnet som öste ner utanför och sen gjorde jag i ordning frukost till oss. Nu sitter han & spelar med tobbe medans jag pluggar, jätte segt men mitt egna fel. Eftersom vädret är så dåligt så blir det bara att vara inne o mysa hela dagen och sen ska vi laga tacos. Mamma håller även på att baka bullar så det kan inte blir mycket bättre lördag.
Men nu måste jag fortsätta att plugga, skriver säkert sen igen!

och föresten så är det mindre än en månad kvar nu till min DAG !

   Allmänt
Publicerat 2010-05-08 Klockan 12:01:44



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback