.


Har verkligen inte orkat skriva så mycket här längre. Har tappat min blogglust som många andra också verkar ha gjort, kommit in i någon dålig period förtillfället. mittlivsuger.se känns det ungefär. Det har absolut inte hänt något som ni måste spekulera i, utan jag har mina stunder när jag tänker mycket på allt möjligt.
Iallafall så har Erik varit här sen förra måndagen men idag kände jag att jag behövde lite egen tid så vi ska ses i morgon igen, inte så länge ifrån varandra allså. Eftersom jag har blivit förkyld så köpte min underbara snälla bror Bigbrother till mig i en vecka så jag kan se dygnet runt. Självklart så är jag ute och solar även att jag inte är helt kry så jag nördar inte hela tiden.

Aja ska försöka skriva i morgon igen :) nattinatti

   Allmänt
Publicerat 2011-04-26 Klockan 22:05:03



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback