.


Legat vaken allt för länge nu. Vakna redan klockan kvart över 6 och sen dess har jag inte somnat om och jag kan inte somna om nu heller för vid 9 kommer Erik och hämtar lite saker. Efter de blir de promenad med morran och sedan en god frukost :) jag kan även inte roa mig med bigbrother nu eftersom alla ligger och sover, inte allt för kul att titta på :(

Till lite annat nu då
I morgon följer jag med min bror till Linköping som ska flytta dit inom en snar framtid så i morgon ska vi kolla på hans lägenhet, jätte glad för hans skull! förhoppningsvis hinner vi med lite shopping innan vi åker hem igen :)
Nej nu ska jag försöka fördriva tiden lite. hörs sen!



   Allmänt
Publicerat 2011-04-27 Klockan 08:36:48



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback