.


Oj kom precis till Erik efter mycket fix och sådant. Vi åkte iallafall och köpte frukost i morse och sedan åkte jag hem för att åka till stan med mamma. Hade en riktigt mysigdag med henne med lite shopping och även en korv i solen :) åkte sedan hem för att fixa lite och sedan kom Erik och duscha hos mig och vi åt även lite med min familj för jag kommer fira min valborg hemma hos Erik.
Sitter just nu hemma hos hjärtat och ska snart börja fixa mig innan hans syskon kommer. Vi ska äta grillat här och så får vi se vad som mer händer. Ska kanske iväg senare men det får vi se då.

Hoppas alla får ett härlig valborg!

   Allmänt
Publicerat 2011-04-30 Klockan 17:57:33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback