Grillat


Glömde säga att jag fynda 3naglack innan vi åkte hem från stan förut.
Efter de åkte jag till Erik och vi åkte till coop och köpte lite kött som vi skulle grilla till oss och hans pappa. Blev kyklingklubbor och grillspjut som jag älskar :)
Blev även iskalla majskolvar som Erik glömde grilla tillräckligt men det gjorde inget ändå:) Alla 3 blev mätta och belåtna över maten som vi fixa.
Nu blir det att se på Tv och mysa för hela slanten eftersom vi inte träffats på ett tag. Har även köpt chips och dipp men de lär vi inte orka ikväll, är så sjukt trött om jag ska vara ärlig :)

Riktiga sommar färger tycker jag.


Hjärtat när han lagade mat :)




   Allmänt
Publicerat 2011-04-29 Klockan 20:54:12



Kommentarer
Postat av: Johanna

fina färger!

2011-04-30 @ 08:41:18
URL: http://jlunde.blogg.se/
Postat av: Sara

Gult nagellack är så fint :)

2011-05-01 @ 15:54:16
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback