29 augusti


halloj
sitter just nu på jobbet och pratar med hjärtat i telefonen. Imorse åkte han klockan 6 från mig men jag kanske ska åka till han sen. Hans snälla föräldrar ska köra mig isånafall så vi får träffas igen. Beror dock på om han kan stå i oskarshamn och vänta på mig, jag jobbar till 2 idag.
Igår lagade jag även 2rätters till hjärtat och min mamma. Jag gjorde skagenröra till förrätt och sen lövbit och pommes till huvudrätt.
På kvällen åkte vi hem till Erik och då skulle Erik och hans pappa fixa lite saker så då var jag med hans mamma en lång stund, mysigt att prata av sig lite.
nu måste jag stänga av, hejsvejs!
   Allmänt
Publicerat 2011-08-29 Klockan 12:15:04



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback