2år, många tycker de är mycket men för oss är det ingenting




(17/8)Skrev inlägget igår men det kom inte in och så dog vårat internet.



Idag har Erik och jag varit tillsammans i två år och jag minns det så väl när det blev vi. Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva för jag finner inga ord för den killen allså eller inga ord som räcker för att beskriva. Det bästa med att älska honom är att jag vet att han älskar mig precis lika mycket tillbaka om inte lite mer ibland. Jag kommer alltid vilja vara med honom och så kommer det att vara också.
Jag älskar honom så jäkla mycket och jag kommer aldrig släppa taget om han!

Dom finaste åren i mitt liv

 




   Allmänt
Publicerat 2011-08-17 Klockan 16:14:04



Kommentarer
Postat av: jowsss

Grattis!

2011-08-18 @ 09:01:42
URL: http://jowsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback