.


Hallåbloggen!
Nu är vi hemma igen efter en vecka i värmen och det har varit toppen, 30 grader om dagarna och strålande sol är inget jag tackar nej till. Massa sol och bad och att äta på resturanger varje dag tycker jag är super härligt.
Ni ska självklart få veta vad vi gjorde om dagarna och även få se lite bilder på olika saker, vi tog över 1000 stycken så det finns endel kan man säga. Eftersom Eriks mamma var snäll och lånade ut sin kamera till oss så kommer jag få bilderna en annan dag för Erik har dom just nu :)
Nu ska jag se Ph och äta chips och dricka cola här i min ensamhet, kan erkänna att de är sjukt jobbigt att ha kommit hem igen.




Bild från san marino

   Allmänt
Publicerat 2011-08-16 Klockan 21:43:41



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback