.


Just nu ligger jag i sängen och pratar med hjärtat. Självklart så skulle de krångla på jobbet innan jag gick hem så jag hoppas de fuunkar imorgon när jag kommer dit.
Ikväll har jag bara slappat, tog en skön dusch med ansiksmask och hårinpackning förut och så åt jag god mat. Imorgon ska jag träffa min underbara vän Linnea som jag saknar massa och på kvällen blir de mys med mitt hjärta! vi ska ha riktig fredagsmys som faktist var länge sen nu.
Jag hade också tänkt att ni skulle få se allt jag köpte i Italien men jag orkar faktist inte göra de nu ikväll, så imorgon får ni säkert se det & jag ska även skriva vad vi gjorde på tisdagen + lite bilder!
Nu ska jag borsta tänderna och sedan sova, nattinatti :)
   Allmänt
Publicerat 2011-08-18 Klockan 22:14:11



Kommentarer
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

svar aaa svingott! :-D

2011-08-19 @ 09:39:30
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback