kom hem ♥







Som sagt så har Erik åkte och jobbat idag och det var lite extra jobbigt eftersom vi varit hela tiden i 2veckor. Men jag får längta efter helgen extra mycket ♥
Idag har jag jobbat till 2 och sedan var jag på gymansiet men (pontus) som jag sökte var inte där, får testa att ringa imorgon och det är allså min rektor. För er som tycker de låter knäppt eftersom att jag har tagit studenten så är jag fortfarande inskriven där.
Efter det var jag och handlade en jätte mysig tröja som jag absolut lär använda mycket ihöst + lite flytta hemifrån grejer som jag tyckte var söta :)
Nu har jag precis målat naglarna och snart ska jag ta en dusch med ansiksmask och hela kalaset.
hejsvejs

   Allmänt
Publicerat 2011-08-22 Klockan 19:54:07



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback