:)


haha sötbild från planet :) "le då, men sluta! le då"



Ska snart försöka sova för att fördriva lite tid. Idag har jag inte gjort något alls, varit sjukt uttråkad hela dagen. Börjar även bli förkyld som pricken över i:et.
Eftersom att jag måste försöka ta tag i lite saker så ska mitt första bli imorgon och det är att ringa efter ett jobb. Jag har fått ett nummer till ett ställe som söker folk, eller dom gjorde det när hon jobba där så jag ska testa! Bara jag kan få lite mod till att göra det.
Idag fick även Lisa och Christian en son, så jäkla mysigt! Hoppas jag får se den lilla snart :)

Nu ska jag fortsätta att kolla på Ph tills jag somnar. God natt!

ge mig fredag nuuuuuu!

   Allmänt
Publicerat 2011-08-24 Klockan 01:20:23



Kommentarer
Postat av: Tove

Paradise Hotel <3



ååh lilla hellsi vi får ta o ses på en fika lr bara kolla en film någon dag ! :)

2011-08-24 @ 06:36:39
URL: http://toive.blogg.se/
Postat av: bex

vart ska du söka? :D har du skrivit in dig på af odedär? :P

2011-08-24 @ 12:38:48
URL: http://rebeckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback