Måndag 8/8


Erik och hans pappa kom och hämtade oss runt 2 tiden och efter de åkte vi mot skavsta flygplats. Klockan 7 gick planet och då trodde jag ärlig talat att vi skulle bli kapade men han var nog bara väldigt flygrädd som jag trodde så om haha.
När vi kom fram fick vi fixa lite med hotellet och eftersom de hade blivit fel fick mina kusiner bo på ett annat. Sedan tog vi oss en god lunch som bestog av en pizza slice och sedan gick vi runt massa i staden för att se hur den såg ut. På eftermiddagen åt vi mat på ett mysigt ställe och jag åt tortilini som jag gillar. På kvällen köpte vi vin och satte oss ute på ett ställe och drack o pratade, på vägen därifrån kom en ros försäljare som gav mig två rosor även att jag inte ville ha dom, då betalade Erik en jätte liten summa eftersom vi inte ville ha rosorna och då tog han tillbaks en av dom, knäppkille!
Staden är iallafall jätte häftig eftersom att vatten är deras gator, dom har allså polis/ambulansbåtar som åker runt och inga bilar alls, det tycker jag är coolt!



Och funderar ni på att åka till Venedig någon gång så räcker det med att vara där högst två dagar!








   Allmänt
Publicerat 2011-08-17 Klockan 11:48:09



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback