onsdag 10/8


på onsdagen åkte vi tåg från Venedig till Rimini, vi hade ett byte på vägen och det tog ca 3 timmar att åka dit. När vi kom fram till Rimini blev det att checka in på hotellet och sedan gå och luncha. Vi åt på ett jätte mysigt ställe och deras mat var jätte god, första men inte sista gången vi åt där den veckan ;)
Där åt vi något nytt. Det var tortillabröd och så hade dom olika fyllningar i, i min var det parmaskinka, majonäs och tomat, verkligen as gott!
Resten av dagen blev det självklart att bada! guud vad vi hade längtat efter det. På kvällen blev det att gå ut och äta med resten av min släkt som redan var i Rimini när vi kom. Efter maten gick jag, Erik och mina kusiner ut för att kolla runt lite innan vi gick hem och sov.


Bild från morgonen när mamma och jag tog en sista promenad! :)

Världens bästa mamma!

   Italien
Publicerat 2011-08-24 Klockan 10:11:00



Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: tack så mkt! :D

Härliga bilder, ni ser ut att haft det bra! :)

2011-08-24 @ 20:15:43
URL: http://hannastaringe.blogg.se/
Postat av: LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

ooh härliga bilder!! :)

2011-08-25 @ 09:22:34
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback