otuuur!


Nu har precis hjäärtat och jag ätit pizza med min familj. Idag hade jag min oturs dag, jag skulle på bröllop och jag missa det, det säger väl typ allt.
Hon som har affären skulle gifta sig klockan halv 3 så vi hade kommit överens om att jag skulle sluta klockan 2 eftersom att det bara tar ca 5 min dit. När jag låser så krånglar kassan och då står en tant utanför som vill in och eftersom att kassan krångla fick hon komma in en stund fast jag sa till henne att jag måste stänga snart. Då tjatar hon om att de står klockan 3 på dörren..suck!
vid 20 över går hon äntligen ut och då måste jag släcka och ta ner galler o de innan jag går, när jag kommer innan hemköp så hör jag klockorna till kyrkan ringa, då insåg ja att jag inte vill gå in tillsammans med bruden eftersom det var typ då som hon skulle börja gå in. Jag fick allså gå hem, jag skyller allt på kärringjävln, hade hon inte knackat hade jag aldrig öppnat till henne!
aja jag hoppas på att få se massa fina bilder nästa vecka och att dom har en toppenkväll nu.

Nu ska vi iallafall gå ner och baka skaldjurspaj och sedan ta en dusch innan det blir dags för mys? eller något. Jag är sjukt trött men jag får skylla på att jag börjar bli sjuk.
Aja bakdags nu :D
   Allmänt
Publicerat 2011-08-20 Klockan 21:51:48



Kommentarer
Postat av: Marina

Du skulle sagt till tanten att anledningen var att du skulle på bröllop. Visst ska inte behövas ges anledning hon ska ut om du säger ut:( Hon stannade säkert längre för att jävlas med dig. Du får sätta krokben nästa gång du ser henne på stan! ;)

2011-08-20 @ 22:04:31
Postat av: rebecka

alltså din blogg är verkligen ascp:Ptyp halva texten är övertäckt av arkivet och bilden du har på sidan:S

2011-08-21 @ 10:48:01
URL: http://rebeckare.blogg.se/
Postat av: Peter broder

Du skulle kastat ut kärringen:D det är mitt tips, :D

2011-08-21 @ 23:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback