Tisdag 9/8


jag kortfattar texterna lite och ger er lite mer bilder till så ni förstår hur härligt det var:) detta var sista dagen vi hade i Venedig och då hade vi planerat att gå till en stor marknad. På den marknaden var det massa bygnader som är kända från olika filmer, dock har jag nog aldrig sett dom men dom var fina. På vägen hem åt vi lunch och det fick bli pizza för min del, mums!
Efter det tog vi båtbussen hem till vårat hotell och det var häftigt att ha åkt det när man ändå var i den staden. På kvällen gick vi ut och åt och då fick det bli lax och potatis för min del och för dom andras också förutom Erik eftersom att han inte gillar fisk ;)
Efter maten så tog vi oss en promenad innan det blev dags att sova.


   Italien
Publicerat 2011-08-23 Klockan 09:54:42



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jo tyvärr :(

2011-08-23 @ 22:25:41
URL: http://lehnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback