11/8


Torsdagen i Italien
Dagen började med en frukostbuffe som alla andra dagar och sedan spenderade vi hela dagen nere på stranden. Fy tusan så härligt det var!
jag fyndade mig även en bikini av en som gick och sålde på stranden, blev självklart super nöjd.
På kvällen åkte vi upp till San mariono, och ni som inte vet så är det en egen republik. Det ligger uppe på ett berg och där uppe betalar man ingen skatt, så sprit och sånt var ju mycket billigare där. Vi kollade på utsikten och i lite affärer och åt mat på en fin resturang med en jätte fin utsikt, jag gillade dock inte maten där haha. På kvällen när vi åkte hem trodde man nästan att man skulle dö eftersom att dom kör lite hejvilt :) Men jisses vad jag vill tillbaka nu när jag måste kolla runt på bilderna :(


Hur hade jag sån tur att få dig?

Snygg springstil?


   Italien
Publicerat 2011-08-25 Klockan 12:40:19



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback